Naamsverandering 24/7 drive voor meer eenheid en herkenbaarheid: 'Snelheid is essentieel'

Antwerpen, 1 september 2022

ANTWERPEN - Zeven landen, één naam: 24/7 Chauffeursdiensten en 1ToDrive gaan vanaf 1 september 2022 verder als 24/7 drive. Het internationale uitzendbureau voor o.a. vrachtwagenchauffeurs zet hiermee een stap naar nog meer herkenbaarheid en eenheid door heel Europa.

Herkenbaarheid komt ook in de vorm van een nieuw logo. Meer eenheid betekent dat het recruitmentproces nog sneller opgepakt wordt, wat weer resulteert in betere service richting klant en chauffeur. ,,Informatie is essentieel in ons vak", legt mede-eigenaar Sven Isenbaert uit. ,,De tijd nemen om zowel de klant als de collega-uitzendkracht zijn of haar verhaal te laten doen om zo de juiste match te maken is wat het verschil maakt en dat 24/7 per dag. We staan ook echt 24/7 klaar voor onze klanten en collega’s, wat terugkomt in onze nieuwe slogan: 24/7 drive / driven by people."

Het uitzendbureau in transport en logistiek werd in 2006 opgericht. In 2017 werd er door Sven Isenbaert, Mark Ooiman en Andrew Zwaarts België aan toegevoegd. 24/7 drive vormt de schakel tussen vrachtwagenchauffeurs die een baan zoeken en organisaties die chauffeurs zoeken.

Inmiddels is de firma de grootste speler van Europa. Met meer dan 100 vaste medewerkers en ruim 2000 chauffeurs aan het werk is 24/7 drive als enige speler actief in zeven landen: Nederland, Duitsland, België, Litouwen, Polen, Roemenië en Bulgarije. ,,Het woord 'drive' in 24/7 drive slaat op het rijden zelf. Maar zeker ook op de passie om te werken. Die is onveranderd."

Eigen, speciale energiedrank
Wie veel werkt, kan wel wat extra energie gebruiken. Om de naamsverandering te vieren en kracht bij te zetten, komt 24/7 drive met een eigen, speciale energiedrank. De drankblikjes - waarop zowel de nieuwe naam als het logo prijkt – worden verstrekt aan medewerkers, klanten, op evenementen en aan bezoekers van de vestigingen.

,,Als je lang achter het stuur zit, dan heb je 24/7 energie nodig", vertelt Mark Ooiman over de eenmalige, ludieke actie. ,,Bovendien past dit drankje uitstekend bij de naamsverandering naar 24/7 drive: new energy, same quality. Met hernieuwde energie gaan we de toekomst tegemoet."